maandag 7 maart 2011

Wat moet ik nou?

Soms zit ik op mijn fijne kamertje (foto's volgen) en dan weet ik niet wat ik zal doen!
Spoiled for choice heet dat in mooi Engels en zo is het maar net. Zal ik gaan borduren of toch die bloes knippen? Zal ik een workshop voorbereiden of gewoon lui op internet surfen? Misschien kan ik wel een leuk patroontje digitaliseren, of sowieso eens iets meer uit die dure software halen. Keuzes, keuzes. Het is soms zo lastig. Met mijn blog is het net zo; wat zal ik laten zien, waar zal ik het over hebben? In de meeste gevallen is het gevolg van al die keuzes dat ik lop de bank eindig met mijn vriend iPad, maar dat lukt niet in de digitale wereld. Dus toch maar kiezen.
Nou vooruit, laat ik zien wat ik het laatste genaaid heb. Kek jasje waar ik helemaal tevreden over ben.






Jurkje  heb ik ook gemaakt en dat staat al weken op de nominatie om mensen in de arme landen blij mee te maken maar op de één of andere manier kan ik het  niet wegdoen. Misschien een polletje onder mijn vele volgers :)
Volgende bericht laat ik mijn kamertje zien (een beetje en ik moet eerst opruimen).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten