zaterdag 19 maart 2011

Lieve wensen van lieve mensen

Zoonlief was gisteren jarig, vijftien jaar geworden. Dat betekent dat ik al vijftien jaar moeder ben!
Al vijftien jaar iets wat je nooit kunt afzetten, vermijden of negeren. Het valt niet altijd mee, maar ik moet zeggen dat onze zoon een lieverd is, ondanks dat hij vet in de pubertijd zit.
Maar wat zo leuk is op zo'n dag dat je van heel veel lieve mensen sms-jes krijgt met felicitaties. Dus het lijkt wel of je zelf jarig bent. Zo leuk!
Zondag wordt het heuglijke feit gevierd met veel lieve mensen, cola, chips en Mexicaans eten.
Bind je broekspijpen maar dicht.

Maar eerst vanavond naar de Musical Hair in Ahoy!
Daar zijn we vorig jaar ook geweest in Londen, en dat heeft zo'n indruk gemaakt op de jongste dochter dat we deze keer in Nederland echt moesten gaan.
Ze is echt een kleine hippie sindsdien.

Maak je een tasje, mam?
 De voor-en achterkant van het tasje. Gemaakt van Fatboy-stof en gevoerd met een leuk ruitje.

Wat ook nog leuk is om te laten zien zijn mijn visitekaartjes. Met heel veel pijn en moeite voor elkaar gekregen, nadat ik het op Vistaprint.com volledig verknoeid had. Daar heb ik nu dus een bedrag openstaan voor geannuleerde bestellingen. Hoop maar dat ik daar ooit iets van terugzie. Niks gratis kaartjes dus :(
Gelukkig ben ik erg handig (op z'n tijd) en heb ze lekker zelf gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten