woensdag 9 maart 2011

Annie ik heb nog een tassie voor je

Nog paar tasjes die ik vergeten was te laten zien. Zeker de moeite waard. Let even op de verschillende technieken...


Ja, ik kan ook haken! Soms zo heerlijk relaxed op de bank met de haakpennen aan de gang.

HOOOKED! dat is ook heel leuk! Je haakt of breit met garen dat gemaakt is van elastische stof. Met hele grote naalden, dus lekker snel klaar. In een avondje heb je een tasje in elkaar.




Wil nog wel zo'n groot kussen proberen. Dus hou mij in de gaten :)



Alweer een crazy quilt. Maar dan in tasvorm.
In deze tas heb ik al mijn haak-en breipennen. Staat gezellig naast de bank, voor het geval ik een aanval van brei/haakzin krijg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten