woensdag 16 maart 2011

Naaien werkt tegen boosheid, stress en nog veel meer!

Ik was zo boos over dat stomme jumpsuit, dat ik wat anders moest doen waar ik wel tevreden over kan zijn. Nou, dat is gelukt. En waar word ik in dit geval dan blij van? En speldenkussen!!
Firma Clover maakt hele leuke dingetjes waar je weer leuke dingetjes mee kunt maken. Heel grappig is de Puff Quilting clip set.


Nou heb ik het al een beetje verklapt, want je ziet het resultaat tussen de onderdelen van de set liggen, maar ik ga gewoon verder.
Ik wilde een speldenkussen maken bij twee zakjes die ik al eerder heb gemaakt.
Als ik naar naailes ga, nou ja naailes, het is voor mij een heel gezellig samenzijn met gelijkgestemde idioten, waar je ook nog wat leert. Als ik dus ga, neem ik een klein naaimachientje mee. Die joekeloeres  van Husqvarna is geen doen om mee te slepen. Dus ik heb deze Janome 720JEM .  En daarvoor heb ik een zakje gemaakt voor de spoeltjes en een zakje voor de voetjes.



Hier zie je het gezellige setje bij elkaar. Het was nog even de vraag of het zou lukken want ik had niet zo veel stof meer. Zo gaat het nou altijd, als je een leuk stofje hebt is het zo op, en van iets minder leuks hou je zat over... Zal wel één of andere natuurwet zijn.

O, en ik heb nog veel meer baby stofjes voor de doekjes binnen dus binnenkort gaat mijn webshop open!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten