maandag 7 maart 2011

Je zou je kamertje laten zien

Ja, dat was het plan, maar ik heb iets dat veel leuker is. Ik word weer tante!!!! Zo leuk, zo leuk. Kan ik me uiteraard uitleven met allemaal babyspulletjes te maken. Of ze het nou leuk vinden of niet haha!


Maar deze doekjes zijn zo leuk, die slaan vast aan.
Komt uit de States en is daar een ware rage. Het zijn doekjes die aan één kant van Minky stof zijn gemaakt en de andere kant is van satijn, tricot of wat anders (babyvriendelijks) gemaakt. En langs de randen zijn lintjes tussenuit gestikt. Dus die kleintjes kunnen kroelen met het zachte doekje en lekker met die vingertjes in die lintjes prutsen. Schijnen ze heerlijk te vinden...
Ik ben zelf al even uit de baby's (goddank) maar zoiets maken is toch wel heel leuk. Ik ga er nog veel meer maken en verkopen. Dus als je er ook één of twee of drie wil, dan staan ze binnenkort op mijn webshop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten