vrijdag 11 maart 2011

Afwijkend gedrag?

Ooit heb ik een ADD  (Attention Deficit Disorder) test op internet gedaan. En daaruit bleek dat ik inderdaad alle symptomen heb van ADD. Daar kun je je heel druk over maken maar als je even afstand neemt en eens goed naar je eigen gedrag kijkt, blijk je gewoon een drukke moeder te zijn!
Je heb namelijk als moeder geen TIJD om je ergens op te concentreren. Er is er altijd wel eentje die om je aandacht vraagt.
En als dat niet meer zo is omdat ze wat groter worden en dingen zelf gaan uitzoeken (goed zo, probeer maar zelf) blijf je als moeder toch nog dat gedrag vertonen.


Zo wilde ik vanmorgen wat vlindertjes, rondjes en hartjes maken met de mallen van Clover. Samen met een paar gezellige nichten en tantes doen we regelmatig wat creatiefs en misschien kunnen deze vormpjes meedelen in de feestvreugde.
Dus in de bak met kleine lapjes gekeken. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik lapjes kleiner dan een hand niet mag bewaren.




Maar wat gebeurt er dan? Die lapjes heb ik er ooit ingepropt en zijn dus vreselijk gekreukeld.  Die moeten dus gestreken worden.
En dan sta ik dus opeens die hele bak te strijken en van vormpjes maken komt niks meer!



En dat zou dan ADD zijn? Welnee, gewoon heel fijn dat die bak eens opgeruimd is.
Dan ga ik nu naar de kapper, tenzij ik onderweg afgeleid word...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten