donderdag 10 maart 2011

Lelijk beest, bedankt Burda!

Mijn leuke kamertje heeft een soort roze waas over zich. Ik ben lekker bezig geweest met een roze teddy achtige stof. En die pluist nogal!
Het is een roze monster geworden naar een patroon uit de laatste Burda. Best grappig om te doen, maar het resultaat is niet om te gillen. Ja, van angst!
Tja, soms is het maken van iets leuker dan het resultaat. Dus mocht je hem nou willen hebben en je hebt een leuk stofje (liefst een beetje rekbaar) dan wil ik hem best voor je maken. 

Nog even een update van wat ik met de stofjes van gisteren heb gedaan.
Doekje gemaakt! Deze is wat kleiner dan die andere, ongeveer 30x30 cm.
Geinig hè.
Binnenkort trouwens foto's van mijn fijne kamertje (eerst opruimen, nu vooral met die roze rotzooi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten