donderdag 24 maart 2011

Hoooked!

Wat is het weer een heerlijke dag! Beneden wordt de boel lekker gewit en hierboven zit ik me weer helemaal te verkneukelen.
Vanmorgen even lekker naar buiten geweest  en toen kwam ik langs een heel leuk hobby winkeltje. Nooit eerder gezien, maar ik dacht: 'toch even kijken, je weet maar nooit wat je tegenkomt'. Viel ik daar met mijn neus in de boter! Ze hadden daar gewoon allerlei kleuren Hoooked garen liggen. En ook een hele mooie rood.
Dat wordt dus een kussen voor mijn mooie nieuwe woonkamer. Leuk rond.


Nu ga ik eerst maar een binnenkussen maken, dan heb ik een beetje een idee hoe ik moet gaan haken. Of breien, dat kan natuurlijk ook! En wie zegt dat het rond moet worden, ik laat me verrassen.
Wel even mijn kaartje achtergelaten in het winkeltje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten