zaterdag 12 maart 2011

Klein zakje, klein bericht

Ik ben heel erg bezig om m'n web shop te maken dus van naaien komt weing. Toch nog even snel een klein zakje gemaakt voor een jarige job. De beste vriendin van oudste dochter is 12 geworden. En helemaal gestoord van Justin Bieber. Net als alle meisje rond deze leeftijd als ik dochterlief mag geloven.
Ik doe gewoon lekker mee met de gekte. We gaan zelfs naar z'n concert!
Dus een foto met transferpapier op stofje gestreken en toen de letters erop geborduurd.
(moest me weer even aan mijn machine voorstellen).


Nou, daar kan ik mee aankomen denk ik zo. Beetje geld erin en feest is geslaagd.
Op naar het gebak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten