woensdag 16 maart 2011

Tegen beter weten in...

Ik ben er weer ingetrapt!! Er stond een leuk patroon in de Knipmode voor een hippe jumpsuit. Helemaal leuk voor de zomer. Mooi stofje gevonden bij Los Naaimachines in Leimuiden (werk ik soms). en het patroon uitgeraderd. Nagemeten en tot mijn verrassing maat 38! Altijd leuk die bevestiging dat je lijf er nog aardig uitziet op deze leeftijd.
Stof geknipt en met veel aandacht in elkaar gezet. Toen aangetrokken met hooggespannen verwachting...


En zo op de pop ziet het er helemaal niet rot uit. Maar op  mijn lijf is het een ramp. Het ziet er niet uit!!
Bedankt Knipmode, het is weer gelukt om een vormeloos patroon te leveren.
Al vele keren geprobeerd en eigenlijk elke keer teleurgesteld in het resultaat. Dus waarom trap ik er toch elke keer in en teken ik niet gewoon zelf?
Ik weet het niet maar ik heb nog een patroon liggen en ik vrees het ergste. Dus toch maar zelf aan de slag. Duurt het misschien wat langer, maar dan belandt het niet meteen in de zak voor Polen (of ergens anders, ik weet eigenlijk niet waar mijn kleding heengaat).
Resultaat van tuniek in uitvoering volgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten