zondag 20 maart 2011

Losse eindjes

Soms begin je ergens aan met heel veel enthousiasme. Je ziet het helemaal voor je, dit wordt leuk.
Nou, niet altijd dus. Soms wordt het gewoon niks, of weet je niet hoe je het af moet maken of leuk krijgt.
Vooral dat laatste is heel lastig. Hoe krijg je het toch nog leuk en net zo als in je hoofd?
Hieronder een paar voorbeelden van leuke ideeën (in mijn hoofd) die onderweg gestrand zijn.
Maar weggooien kan ik ze ook niet...


Dit is een heel gaaf patroon op lakstof geborduurd.
Dit zou best een leuk klein tasje kunnen worden.
Maar nu nog niet:)


Dit zou een lief portemonneetje moeten worden.
Herken je de lakstof?
Heb ik ook nog in het wit, dus daar moet ik ook maar eens wat mee doen. Ik heb er wel eens een tasje van gemaakt, nou ik er over nadenk.
Ga ik de foto van opzoeken, want het tasje heb ik verkocht.


Tja, wat zal ik hier van zeggen. Links een tasje dat ik helemaal vol wilde borduren met paisley patronen. Is een beetje gelukt. Maar wat ik nou verder mee moet? Geprobeerd met kettingen eraan om de boel een beetje op te leuken, maar dat deed helemaal niks. Nu ligt het in mijn fijne kamertje (foto's bijna klaar, nog klein beetje opruimen) te wachten op een aardige bestemming.

En dan zijn vriend ernaast... Geïnspireerd op een vilten tas die in ergens kreeg, dacht ik ook een leuke tas van vilt te maken.
Maar ja, dat zelfde vilt had ik niet. Alleen dun vilt aan de meter. Dus dubbel gedaan. Nog niet het gewenste effect.Toen ben ik er maar mee opgehouden en doet viltje nu dienst als opvulling in mijn  fijne kamertje. soms doe ik er wat in. Meestal niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten