woensdag 9 maart 2011

Stofjes en lintjes

Op de valreep moet ik dit nog ff laten zien! Dankjewel  Fabric Kitchen voor de fijne snelle levering. Zo kan ik lekker door.


Ik moet me even inhouden want eerst moet er gekookt worden en dan gegeten en dan opgeruimd (misschien) en dan ga ik los, haha.
Ik heb de stofjes meteen in de wasmachine gegooid. Ik weet het, dat hobbygedoe is zo slecht voor het milieu. Altijd de trommel vullen. Maar als je maar twee lieve lapjes hebt...
Die zijn ook al droog (nog meer vervuiling door die droger,  sorry) en hoef ik alleen nog maar te strijken. Dan kan het echte werk beginnen.
Ik houd jullie op de hoogte. En anders binnenkort op Marktplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten