donderdag 17 maart 2011

Poppenkast!

Ik weet niet meer voor welke verjaardag ik hem kreeg maar ik weet nog goed dat het ding verstopt stond in de kast. Doe die kast open en lazert dat ding naar buiten.
Wat was het een prachtige. Met een achterkant van een bos, dat kon je over de zijkanten hangen. En gordijntjes! Erbij  nog een paar lelijke poppen, waarvan de maat van de hoofden heel erg verschilde. Maar dat zag ik allemaal niet. Ik had een POPPENKAST!!!
Heel veel mee gespeeld, en toen mijn kindjes hem ontdekten bij oma boven, moest hij mee naar huis.
De achterkant heeft niet lang geleefd en de gordijntjes waren al snel aan vervanging toe.
Laat dat maar aan borduurmoeder over. Geinige patroontjes gevonden en erop gemaakt. Zo kon het oude beestje nog wel even mee.

Maar nu is de tijd gekomen om afscheid te nemen van mijn oude vriend. De poppen hebben de kinderen al jaren geleden verkocht op de vrijmarkt dus waarom dat ding er nog staat is me een raadsel.
Hup, opruimen!


Dank je wel, poppenkast voor heel veel plezier. Op naar de kliko.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten