zondag 6 maart 2011

Tassen en nog eens tassen

Laatste 'kunstwerk"

Klein eerbetoon aan mijn vader.

Je ziet de voor-en achterkant.

Voor dat al die Hollandse stofjes 'in" waren had ik deze tas al gemaakt. En door plastificeren lijkt hij wel echt, echt!

Dit was een probeersel met nepleer voor een workshop. Niet mijn mooiste werkstuk ooit.

Die stof is zo lek met die karpers en draken. Geloof alleen wel dat ik de enige ben die dat vind:)   
Deze is gemaakt van skai met een batik voering. Eigenlijk een heel braaf tasje.
No comment :(
Och dit was mijn eerste, ik wilde er van alles op en in doen. Nou dat is gelukt!

Fijne boodschappentas van tafelzeil.

Je zou bijna denken dat tassen maken het leukste is wat je kunt doen, en soms is dat ook zo. Dan heb ik allemaal tassen in mijn hoofd. Meestal naar aanleiding van een stofje of een stuk leer of skai of lak. Meestal begin ik gewoon met knippen en dan komt er wel wat uit. Ik gebruik ook patronen, maar op de één of andere manier komt mijn tas er altijd anders uit te zien. Tja, eigenwijs hè. Het leukst vind ik het om de tas een gekke binnenvoering te geven. Eén die totaal niet bij de buitenkant past. Ik heb ooit een tas weggegeven en er één verkocht. Het doet nog steeds zeer! Maar mocht je een tas zo leuk vinden, doe een bod en misschien verkoop ik hem zomaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten