vrijdag 7 juli 2023

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje leuke post te maken. 

Ik ben niet zo heel goed met foto's leuk maken enzo dus daarom niks meer gepost.


Toch wil ik graag laten zien waar ik mee bezit ben, dus een Instagram account aangemaakt. Heel verrassend heet mijn account : Ivyszelfgemaakt!


Dus als je me toch wilt blijven volgen en zien wat ik zoal maak, welkom op Instagram!

Scan de QR code met je telefoon en je komt meteen op mijn account.



Liefs en blijf creatief! 💓

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten