donderdag 10 maart 2011

Nog een geluk dat het nog lang geen kerst is...

Ik heb vanavond iets zitten doen waarvan ik van tevoren dacht dat het heel leuk zou zijn om te doen. Niet dus!


De foto is expres zo groot, want anders kun je niet zien wat ik nou gedaan heb. Zie je dat balletje vooraan? Dat wilde ik dus met met pailletjes bespelden. Zie je rond kerst in de winkels en ik dacht: 'Dat kan ik ook".
Ik kan het ook wel maar ik heb hier waarschijnlijk te dikke vingers voor.
Ja, er ligt ook een pincet bij. Die had ik echt nodig om die plakkende pailletten op te pakken. Ze plakken echt héél erg aan elkaar. (goed kijken) en dan die nare speldjes. Die zijn een stuk korter dan normale spelden.
Om medische redenen heb ik nepnagels, en je voelt hem al aankomen... daar kun je niks mee pakken!
Dus na ongeveer een kwartier knoeien heb ik de handdoek in de ring gegooid. Daarna gekalmeerd en alles netjes opgeruimd. Er moeten tenslotte nog foto's komen van mijn fijne kamertje :)
Nog een geluk dat het voorlopig geen kerst is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten