zondag 27 maart 2011

Beetje zenuwachtig.

Er komt de laatste tijd niet veel nieuws uit mijn handen. Na het witten van de woonkamer moet er weer ingeruimd worden en het liefst schoon. Ook dozen weer uitpakken en spullen terugzetten. Toen kwamen er  3 pubers voor de verjaardag van zoonlief logeren, dus de kamer is weer een slagveld. en dan heb ik ook nog dingen te doen voor mijn webshop.
Gelukkig is alles zo goed als opgeruimd en kan ik aan de gang voor mijn kussen.
Het is best lastig te beslissen wat voor techniek ik ga gebruiken. Breien is is afgevallen, dat zag er niet zo leuk uit.  En dus  maar eens een proeflapje maken met de haakpen.
I'm not very productive lately. The room had to be painted and all the stuff had to be put back in, preferably clean. Then we had 3 big boys staying over for big sons birthday, so the room is a battle field again. And I have plenty to do for my webshop.
But now everything is bek as normal and I can start on my cushion. It is quite difficult to decide what technique to use. I'm not going to knit, that didn't look good. So now I have to make a swatch with my crochet needle.

dit lapje is in vasten gehaakt.

Ziet er wel leuk uit, maar om daar nou een heel kussen van te hebben... En het lijkt me ook niet zo lekker zitten/hangen/liggen met die dikke ribbels.
Het  lichtpuntje dit  weekend (nee hoor, één van de vele) was de snelle levering van mijn tunische haakpen door izmooizo
Daar ook mee aan de slag gegaan, maar dat valt tegen! Het is gewoon zwaar werk!
Het resultaat is echter wel wat ik wil dus die zere polsen heb ik er wel voor over.
Hier een klein stukje zoals het in het groot gaat worden (waarschijnlijk, je weet maar nooit, kan zomaar weer anders worden :))
This looks alright but not to make a whole cushion with. Not very comfortable either with all those ridges.
The highlight of my weekend (no, one of many) was the quick delivery of my special crochet needle by izmooizo. With that I could get on with my project, which was pretty hard work! The result is just what I want so I'll not mind the sore wrist.
Here's a swatch of how it's going to be (probably, you never know, it can change overnight)

Moet nog even uitvogelen hoe ik die rek aan de zijkant eruit krijg.
I have to figure out now how to get rid of the stretch on the sides.

Dan ga ik me nu klaarmaken voor het evenement van haar leven, volgens oudste dochter. Het concert van Justin Bieber in Ahoy, Rotterdam.
Daarom ben ik een beetje zenuwachtig, gewoon door haar.
Vond nog wel een jasje met een heel leuke steker daarop. Erg hè, was beetje vergeten dat ik het had. De steker niet het jasje, dat zou wel heel blasé zijn. Maar die heb ik een keer gevonden bij nitidesign.
I best get ready for the event of her life, according to oldest daughter. Justin Bieber's concert in Ahoy, Rotterdam. That's why I'm a bit nervous, because of her.
I found a nice jacket with a nice pin on it. Ain't it a shame I forgot all about it. The pin, not the jacket:)
Denk dat ik het vanavond maar aantrek. Val ik vast op tussen al die schreeuwende meisjes in Bieber    t-shirts. Misschien word ik wel zijn favourite girl.
Ik think I will be wearing this tonight. I'll attract attention between all these screeming girls with Justin Bieber t-shirts. Meaby I'll be his favourite girl...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten