maandag 21 maart 2011

Eindelijk! Mijn fijne kamertje!!


Ik heb er al verschillende keren over gehad dat ik mijn fijne kamertje zou laten zien. Maar elke keer kwam er weer iets tussendoor wat me leuker leek om te laten zien. Maar vandaag kan ik ff niks anders verzinnen dus: Hier is mijn fijne kamertje.


Als je binnenkomt staat meteen links mijn bureau met pc. Daarop staan alle belangrijke borduursoftware.
PE-design voor Brother en 4D voor Husqvarna. Op het bureau ligt de borduurarm van mijn Diamond. Leuk zo'n grote ring, om eraan te doen maar het neemt wel heel veel ruimte in. En dat is iets wat ik niet veel heb in mijn fijne kamertje.


Haaks op het bureau hangt een lange plank met daarop machines in wisselende formatie. Als ik niet genoeg ruimte heb zet ik alles op de grond.



Boven deze plank hangt nog een plank met daarop een printer, heel veel ordners met allerlei voorbeelden en nog veel meer dingen waar je niet buiten kunt. Ook nog een paar beessies en een mooie knopendoos. Gemaakt door zoonlief op de basisschool.



Als rechtgeaarde naaister heb je natuurlijk een voorraad lapjes. Een tijdje geleden heb ik weer eens opgeruimd want ik wist niet meer wat ik had, met gevolg dat ik alleen maar nieuwe lapjes gebruikte. Niet erg, maar het geeft zo'n vol gevoel.

Dus met pijn  in het hart geruimd, want stel je voor dat je een stofje dat je net hebt weggegooid toch nog kon gebruiken... Dit is maar een heel klein gedeelte van de verzameling.


Dit is mijn verzameling borduurgaren. Bijna alles is van Madeira. Maar ook nog een beetje Brother, Sulky, Mettler en Aurifil. 


 Dit zijn de bakken met spullen die overal onder staan. Ik word altijd erg hebberig van nieuwe spulletjes. Dus ik heb van alles! Maar ik grijp ook weinig mis.



Rechts zie je mijn geweldige snijtafel. Hij is heerlijk op hoogte. Misschien niet de grootste maar wel heel fijn om al mijn baby knuffeldoekjes, lintjes, en wat dan ook netjes te snijden.



Hier een gedeelte van mijn boekenplank. Ik heb heel veel boeken over naaitechnieken. Die heb ik soms echt nodig want ik heb heel weinig ruimtelijk inzicht en kan dus helemaal van tevoren niet verzinnen hoe iets eruit gaat zien.
 Als je goed kijkt zie je ook grijze mappen van Crea2000. Daar ben ik begonnen met de teken opleiding.
Niet afgemaakt want de juf stopte ermee. Wel verder gegaan maar met een andere methode: Danckaerts.
Geen examen meer gedaan, ik heb vreselijke examenangst en op deze leeftijd hoef ik me niet meer te bewijzen vind ik. Nu kan ik gewoon tekenen wat ik wil en meestal pakt dat heel goed uit. Bijvoorbeeld deze rode spijkerbroek.



Hij staat een beetje lullig op de paspop en mijn kont zit er mooier in maar ik ben er best trots op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten