woensdag 30 maart 2011

Onthand!

Het is gisteren niet goed afgelopen met de computermeneer. Nou ja, de meneer is in orde maar de uitkomst van zijn werk niet. Hij kon de communicatie niet op gang krijgen en heeft mijn computer meegenomen! Nu kan ik dus niet borduren met vriend Hus. Het is een naar gat op mijn werkblad.
Maar ik kan nog wel naaien, dus dat dan maar gedaan.
Hier vast een kleine preview van wat binnenkort op www.ivyswebshop.nl staat.
It didn't turn out right with the computer handyman. Well, the man is alright but the outcome of his work isn't. He couldn't get my computer and embroidery machine to communicate and he took my computer with him! Now I can't do any embroidering with my mate Hus. My desk is so empty. I can still sew, so that's what i've done.
Here's a little preview of what soon will be on my webshop.



Kussentjes! Gemaakt van heerlijk zachte minky stof met een achterkant van satijn.
Er komen nog andere prints van wilde dieren. Dus houd mijn shoppie in de gaten.
Nou hoop ik maar dat mijn computer snel terug is want ik voel me wel een beetje onthand...
Cushions! Made of lovely soft Minky fabric and a back of satin. There will be other prints of wild animals. So keep an eye on my shop. I do hope he comes back with my computer soon, because I feel lonely...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten