maandag 28 maart 2011

Voorlopig ff niet :)

Zo, moeders heeft het overleefd.Wat een kippenhok.  Zelfs als er niks te gillen viel kwam er elke keer een wave van gillende meiden.
Nou ja, voor de dochter waren al haar wensen uitgekomen, en dat is ook wat waard. Maar na een hele middag en avond ertussen ben ik er even klaar mee. Dus lekker zitten knutselen. En vanavond weer knutselen haha.
Vanavond gaan we met de tantes en nichten weer aan de gang. M'n tasje staat klaar om mee te nemen. Ik ga gezellig knutselen en neem mee:
Okay, mother has survived. The noise! Even if there was nothing to scream about, waves of screaming girls kept coming. Oh well, all dreams of my daughter came true, that's worth something. But after an afternoon and evening of noise I'm done.
So I did some nice crafting in my little room and tonight together with my aunts and cousins  do something creative again. This is what I'm taking with me:
Morgen verslag.
Tell you about it tomorrow.

 
Vanmiddag heb ik hard doorgewerkt om knuffels af te krijgen voor de workshop van 6 april bij Los naaimachines in Leimuiden. Er zijn nog plekjes over, dus bel of mail ze gerust.
Worked hard this afternoon to finish cuddly animals for the workshop on April 6, at Los Naaimachines, Leimuiden.

Dat schaap links heb ik vanmiddag gemaakt. Alleen die poten zijn te kort. Staat echt stom! Die ernaast heb ik eerder samen met jongste dochter gemaakt en die heeft langere poten. Dat staat beter.
I made the sheep on the left this afternoon. Her legs are too short, looks really stupid! The one next to her, I've made earlier with younger daughter and her legs are fine. Looks a lot better.

Ook die olifant heb ik op de borduurmachine gemaakt. Die vlinder heb ik alleen een paar voelsprieten gegeven. Oudste dochter heeft eerder geholpen die vlinder te maken.
Hij blijft niet zo leuk staan van zichzelf, helaas. Er staat een grote klos garen achter.
Tja, ik ben na Justin Bieber even klaar met glamour en idolen gedoe dus vertel  ik gewoon mijn geheimen van het vak :)
The elephant is also done on the embroidery machine. The butterfly next to it only got her antennas from me. Oldest daughter made it. It leans against a big spool because it can not stand by itself. I'm fed up with all the glitter and glamour of Justin Bieber so I'll tell you the tricks of the trade:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten