maandag 11 april 2011

Site bouwen

Het staat er allemaal zo gemakkelijk. Binnen  no time uw eigen site gebouwd, geen extra kennis nodig. Nou vergeet het maar. Ik heb er hoofdpijn van. Maar het gaat me lukken. Wordt vervolgd.
It is supposed to be so easy. Build your own webshop in no time. Forget it, it's giving me a headache. But I'm going to do it. To be continued.

Vandaag ook kaartjes van Visaprint ontvangen. Ik had ze natuurlijk al zelf gemaakt, dus enigszins overbodig. En om nou te zeggen dat ik ze mooi vind... Het blokje met zelfklevende blaadjes is wel leuk.
Today the cards from Vistaprint came. I obviously made cards myself already, so don't really need them. And I can't say I like these. The sticky note are alright.


Die kaartjes zijn ook zo belachelijk klein! Geen wonder dat ze voor niks zijn, het is bijna niks, haha.
The cards are so small! No wonder they're free, it's almost nothing haha.


Ik probeer de laatste tijd mijn fijne kamertje netjes te houden maar met de minkystof wil dat niet erg lukken. De stapel blijft een zooitje. Komt ook omdat ik er steeds mee bezig ben, natuurlijk. Maar het is zo'n lekker stofje, daar wil je mee slapen als een klein kind! De knuffeldoekjes verkoop ik nog niet erg, maar dat geeft niks. Het maken is al leuk. I'm trying to keep my little room tidy but with the Minky fabric that's impossible. That's because I'm still working with it. It is such lovely fabric. You just want to take it to bed with you, if you were a child..I'm not selling them like crazy, buth that's alright. Making is already a lot of fun.

Straks nog maar eens een poging met die site wagen...
Later I give that webshop another try...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten