dinsdag 5 april 2011

regelen, regelen en nog eens regelen.

Mama Neeltje komt morgen weer thuis! En daarvoor moet er nog een heleboel geregeld worden. Het bed komt morgen en dan zul je net zien dat ik een workshop mag geven. Komt dat ff lekker uit. Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.
Ben wel lekker aan het haken voor het kussen. Nou alleen maar hopen dat ik genoeg materiaal heb. Anders kon het kussen wel eens een heel andere onderkant krijgen!
Mama Neeltje is coming home tomorrow! Before that happens I have arrange a lot of things. The bed will arrive tomorrow and so it happens that I may give a workshop! How convenient. Well, we'll see how it goes.


Dit is voorlopig wat ik heb gedaan. Ongeveer de helft dus terwijl ik nog maar één bol heb.
Heb ik in ieder geval wat te doen als ik bij mama Neeltje zit...
This is what I've croched for now. About half way while I've only got one ball of my fabric left. Give's me something to do when I sit with mama Neeltje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten