zaterdag 9 april 2011

Mooie berichten

De meneer van de computer is gisteren weer geweest en hij heeft het probleem opgelost! Ik ben zo blij. Nu doet hij eindelijk wat ik wil, en waar ik destijds voor betaald heb. Bedankt Technofarm.
Met mama Neeltje gaat het ook prima en eigenlijk is het best gezellig dat ze bij ons is.
En omdat het zo goed gaat, krijg ik ook meer tijd om in mijn fijne kamertje te knutselen! Dit is het nieuwste project. Zakjes om je bikini in te doen, na het zwemmen. Nog niet helemaal uitgewerkt maar het begin is er.



En ik ben zomaar eens op tijd met iets verzinnen. Het wordt zomer!
Normaal gesproken bedenk ik allemaal leuke dingen voor kerst op 15 januari...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten