donderdag 28 april 2011

Lekker bezig!

je bent zo lekker bezig, mens! Niet te geloven wat ik allemaal gedaan heb vandaag. Nadat ik vriend Hus weer heb opgehaald meteen naar mijn fijne kamertje en aan de gang.
Kijk ff mee...
I'm little busy bee! You won't believe all the things I have done today. After I picked up friend Hus I went straight to my little room.
Check this out...



O sorry, deze heb ik gisteravond gemaakt!  Het mandje lijkt groter op de foto. In het echt is het ongeveer 13 cm hoog. Maar wel leuk om te maken en zo kom je ook van overtollig garen af.
Oh, sorry, this was made last night. The basket looks bigger than it is. In reality it is about 13cm high.  But so much fun to make and you get rid of left over thread.

Volgende:
Next:


Ook niet echt veel voor gedaan, hotfix steentjes besteld. Bij www.hotfix-studio.be .
De steentjes links kreeg ik er gratis bij! Da's aardig! Dus een vermelding op mijn linklijst waard.
Met de steentjes ga ik een t-shirt voor oudste dochter beplakken. En wat zou daar nou op komen?
Ik geef een hint en laat een foto zien :)
I have ordered hotfix stones at www.hotfix-studio.be The stones on the left I got for free. That's nice!
With the stones I'll be pimping a t-shirt for oldest daughter. Can you guess what she wants?
I'll give you a hint and show the photo.


Ja, stel je voor dat het ergens anders over zou gaan. Ze wil de letters in zwart en zilver. En dat doen we dan maar. Heerlijk zo'n pre puber.
Yeah, imagine something else. She wants the letters in black and silver. And that's what we'll do. I love girls this age.

Nou dan maar wat ik wel gedaan heb:
Now for something I made:


 Voor de webshop een voorbeeld van een plaatje op een rompertje geborduurd. Dit is zo'n grappige serie met die bunnies. Die zeggen zulke grappige dingen. Duurde wel even voordat dat ding onder de machine lag. Ligt het aan mij of waren de openingen van die rompertjes vroeger groter?
For the webshop I made an example of an embroidered romper. This is a very funny series wiht bunnies with ckeeky comments. It took me a while to get the romper in the hoop. Is it me or did the openings in a romper used to be bigger?


En een ander plaatje voor de bikinibags. De voering is trouwens over gegaan van wit naar knal appeltjes groen! Wel knal, maar kan best. Leuk plaatje ook met dat meissie op het strand met haar zandkasteel.
Another picture for the bibinigag. Lining has gone from white to bright green! Very bright but effective. Pretty picture with that little girl on the beach with her sand castle.

Oh en nog een tas uit elkaar gehaald voor het patroon. Ik ga hem dus hetzelfde maken maar dan van leuke stof.
De stof is besteld en de ringen en ritsen en ogen ook, dus zo gauw dat allemaal binnenkomt ga ik aan de gang voor twee lieve nichten.
Taken apart this swim bag. I will make it again but then in a nice fabric. I've ordered the Fat Boy fabric and the rings, so als soon as that comes in I'll start sewing for my two sweet cousins.

Als ik het zo terugkijk heb ik niet echt veel gedaan, meer voorbereid. Maar ja, goede voorbereiding zorgt voor goed resultaat (hoop ik).
Looking back I haven't done an awful lot. I have been preparing a lot. But that is also important for a good result (I hope).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten