donderdag 7 april 2011

Beestenboel!

De beesten zijn los! Na een tijdje naaien en vullen zijn mijn kussens met beestenprint klaar. Mijn hele fijne kamertje zit onder de opvulzooi, dus binnenkort maar weer eens stofzuigen.
Animals in my little room! After  sewing and filling my cushions with animal print are finished. My whole littel room is covered in filling stuff, so soon get the hoover out.


Zo zag het er tijdens het naaien eruit, maar in het echt was de bende natuurlijk veel groter.
Maar het resultaat is heel leuk geworden.
This is how it looked while I was sewing, but in real the mess was a lot bigger. Nice result though.


Ik weet eigenlijk van sommige stofjes niet eens wat voor beest het is, maar dat mag de pret niet drukken.
Nu ga ik ze op de webshop zetten, dus ze zijn te koop.
Of some fabrics I'm not sure what kind of animal it is, I'll post them on my webshop anyway.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten