dinsdag 20 oktober 2020

Blij maken, het leukste dat er is!

 Wat ben ik toch blij om mensen blij te maken. Vorige keer liet ik de mandala's zien waar ik mensen blij mee heb gemaakt, deze keer onder andere mondkapjes.

Deze voor manlief, die is nogal van ACDC. Jammer van die witte versteviging. Ik heb inmiddels een donkergrijze gevonden. Hij werd verkocht als zwart maar dat is het echt niet!
Deze, ook nog zonder elastiekjes, is voor het vriendje van jongste dochter. Een gekocht patroon dat niet heel best borduurde. Het bleek een applicatiepatroon waar vriend Husqvarna helemaal geen raad mee wist. Elke keer stoppen met stomme meldingen. Vriend Brother daarentegen had er totaal geen probleem mee. 
Kijk eens hoe mooi deze hangt. Lieve Lien is er gelukkig heel blij mee. Soms heb je twee keer lol van dezelfde bol. 
Ik was al bijna klaar en toen had ik nog heel veel geel over. Wat doe je dan? Uithalen die hap en overnieuw beginnen. Geen enkel probleem, het haken is leuker dan het resultaat. Getuige heel veel nutteloze projecten 😱
Dochterlief houdt er ook van om mensen blij te maken. Deze sleutelhangers heb ik voor haar gemaakt om aan vrienden met een nieuw huis (osso) te geven. Ik heb dit geborduurd op waterafstotende stof en het ziet er heel strak uit.
Met deze mandala mag ik nog iemand blij maken, maar hij gaat naar buiten dus ik moet hem eerst nog behandelen met Paverpol.
Trouwens een hele slechte foto, de kleuren zijn in het echt veeeeel mooier. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten