woensdag 30 september 2020

Aan de haak

 Dat mandala's haken is een beetje uit de hand aan het lopen. Ik ben op dit moment met nummer 7 bezig!

Het is zooo leuk om te doen en het resultaat is ook nog geweldig. Het liefst haak ik met de Whirl van Scheepjes met van die mooie verlopende kleuren.


Deze maak ik op het moment voor lieve Lien. Hij begint met zwart in het midden en eindigt met fel geel aan de buitenkant. Ben heel benieuwd of hij mooi wordt.

Deze heb ik net voor lieve Carry gemaakt. Zo mooi dat rood in het midden!
Deze is weer heel anders. Van lieve Magda kreeg ik het hele pakket, inclusief 2 ringen en kralen. Ik heb nog nooit iets moeilijkers gehaakt maar het was zo leuk om te doen.

Het patroon is van HeartsXXL en heet Hearts Mandala. Klik op de naam voor de link.

Dochterlief vond hem heel mooi voor op haar slaapkamer, dus daar zal hij binnenkort aan de muur hangen. Ze heeft vorige week allemaal coole posters in haar gang zelf aan de muur gespijkerd, dus dit kan ze vast ook zelf. 

Voor m'n neefje lieve Juan heb ik voor zijn verjaardag een stoer shirt bedrukt. Hij houdt erg van Nerf geweren en dus staat er Nerf Nation op de mouw en op de achterkant een Nerf Gun.
Toen hij het shirt kreeg wilde hij het meteen aan. Alleen achterstevoren want die gun wilde hij op de voorkant. Prima, vriend!

Lieve Maris en ik zijn al weken bezig met deze leuke hoes voor de naaimachine. Dit is een patroon van Rainbowhare . 
Zij verkoopt dit patroon via Etsy. Als je op de naam klikt, kom je bij het patroon.
We hebben er best lang over gedaan omdat we de ramen met leuke dingen wilden borduren.
De wielen hebben we achterwege gelaten omdat die niks toevoegden. 
Deze is van lieve Maris. 
Met mijn Bee dames ga ik er gewoon nog eentje maken! Machines zat om een mooi hoesje voor te maken.
Mijn kleine longarm staat al een tijdje werkeloos te wachten op een quilt. Ik ga voor het eerst met het Little Buddy systeem werken. De achterkant zit aan de canvas gespeld en nu kan ik de tussenvulling eraan rijgen en dan de top erop. 
Met de staat van de wereld en het weer moet ik mezelf er echt toe zetten om mooie dingen te maken in mijn paleisje. Het liefst zit ik eigenlijk op de bank met mijn haakwerk. Daar is op zich niks mis mee, maar daar word je wel een soort lui van.
Lui was ik zeker niet afgelopen zondag. In Huizen heb ik klankstaven gesmeed. Wat een zwaar werk is dat!
Het resultaat is best leuk, maar ik houd het toch liever bij m'n stofjes.

(De links die ik ingevoegd heb zijn niet gesponsord)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten