woensdag 23 september 2020

Zoveel stofjes, daar word je toch blij van!

 Gisteren met lieve Maris naar Zwolle gereden. Daar was het stoffenspektakel in de IJsselhallen. Alles netjes op afstand maar helaas voor de verkopers te weinig mensen die net als wij gek van stofjes zijn.

Kijk ff mee:

Prachtige zware stof met Chinese patronen. Hier ga ik mooie kussens van maken. Voor thuis of ons paleisje in Zwitserland, dat weet ik nog niet. 
Je hebt als je quilt nooit genoeg achtergrondstofjes. Bij een kraam lagen deze fijne, iets zwaardere katoentjes. Ik kan weer even vooruit.
Deze combi vond ik gewoon mooi, misschien gebruik ik ze nooit maar soms wil je een stofje gewoon hebben/verzamelen. Verzamelen klinkt eigenlijk veel leuker.
Bij www.stoffendienst.nl hebben ze altijd leuke lapjes. Fijn uitgestald op kleur en goed op mee te patchen. Ik begon met twee lapjes en toen was de aanbieding 10 kopen en 1 gratis. Ja, toen heb ik nog maar even verder gesnuffeld. 
Deze foto doet geen goed aan hoe leuk dit kerststofje is. Het glimt veel meer en de kleuren zijn heel fel en diep. Helaas ik ben geen fotograaf en heb maar een simpele camera om mee te fotograferen.
Van een leuk stofje van lieve Maris heb ik dit tasje voor dochterlief gemaakt. Het was nog een beetje saai, dus deze hologram flex erop geplakt. Ietsie te heet gezet dus het ging een beetje bubbelen, maar ze loopt altijd hard, dus daar zie je niks van...
Voor een aardige buurman en een lief ventje deze mondkapjes gemaakt. Wat is het toch leuk om iemand heel blij te maken met zoiets simpels. 💓
In de categorie, geen idee maar toch kopen, dit stuk glimmend leer. Ze hebben een lammetje van haar huid ontdaan, dat geverfd en geglitterd zodat je dit krijgt. Lekker soepel stukje. Zal misschien een leuk heuptasje worden. Ik weet het nog niet.

Al met al weer een goede buit, ik voel me zo dankbaar en rijk! 

Oh, en met de quiltbee dames ga ik ook nog deze 'cursus' doen. Zo leuk met een mooie map, handige beschrijvingen én lapjes!
Zin om aan te beginnen!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten