woensdag 11 april 2012

Blij met Hieke

Een tijdje geleden heb ik een grafische vormgeefster/webdesigner gevonden om mijn shoppie een beetje leuker te maken,   Hieke van  Te Kiek. Na wat heen en weer gemail stuurde ze vanavond een opzetje voor mijn logo. Ik ben helemaal blij want ze heeft precies gemaakt wat ik wil. Hier en daar misschien nog wat bijschaven, maar het sfeertje is helemaal goed!
Ik weet niet of ik 'm al mag laten zien, dus dat komt nog wel.
a while ago I have found a grafic designer/webdesigner to make my webshop look better. We send some e-mails back and forth and this evening she mailed me how my new logo may look. I am so happy because it is exactly how I like it. Maybe some changes here and there but she has found the right mood.I'm not sure if I can show it yet, but I will later.

Nu nog even wat voor leuks ik allemaal gemaakt en gekocht heb (en ook nog wat verkocht,haha).



Deze tas voor iemand die de andere tas had gezien die ik voor Lieve Lien had gemaakt. Wel handig, misschien moet ik er voor mezelf ook eentje maken en zo reclame lopen voor mezelf.
This bag I made for someone who had seen the bag I made for sweet Lien. That might be a handy thing to do: make one for myself and be a mobile ad.

 Voor mijn lieve nichtje een slabbetje gemaakt naar een patroon van een bestaande. Die was van nare polyester gemaakt (dat blauwe spul hier op de foto) Dat irriteerde behoorlijk bij haar kin dus tante gaat aan de slag en naait een zacht slab met die nare stof (die wel waterdicht is) aan de binnenkant.
For my little niece I've made a bib after the one she already had. That was made of polyester (the blue fabric on the photo) and irritated her chin. So auntie jumps into action and makes a soft bib with nasty fabric on the inside (water resistantant)


Deze week kwamen ook de stofjes binnen voor dochters' ontwerp. Helemaal goede kleuren. Gelukkig snapt ze wel dat we nog even wachten met maken tot het weer wat beter is.
This week the fabric arrived for our dauchters' design. Colours were perfect. Thank god she understands that we have to wait a bit making the dress until the weather picks up.



Er kwam ook 3 meter blauwe canvas binnen voor een schort voor lieve schoonvader. Ja, hij is groot.
More than 3 yards of blue canvas arrived to make a tabbart for sweet father-in-law. Yes, he's big.

Vanmorgen met lieve Marina naar het stoffenspektakel geweest. Nou ja, we hebben er over heen gelopen, wat gekocht en toen koffie gedronken.
Deze geweldige stoffen gevonden. Leuk voor tassen of kussens. Maar snel wat van maken en verkopen, want ik kan mijn kont niet meer keren in mijn fijne kamertje! Er liggen ook weer nieuwe postzakken, maar die liggen nu op de overloop.
This morning a went to a fabric market with dear Marina. Well, we looked at the stalls, bought some fabric and went for coffee.
Found these wonderful fabrics. Nice to make bags or cushions with. But I have to make and sell  something soon, otherwise I won't be able to move anymore in my little room!
I got some new post bags and they're out on the landing.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten