vrijdag 2 maart 2012

Ik word gevonden!

Soms ben ik bang dat niemand mijn blog of webshop kan vinden, maar van de week kreeg ik een mailtje van Rory en Sadie dat ze mijn webshop hadden gezien en volgers zijn van mijn blog. En zij hebben een blog met allemaal creatieve mensen die daarop hun verhaal doen. En ze wilden ook graag mijn verhaal horen! Zo leuk!
Dus binnenkort sta ik op hun blog http://www.rosaslollapalooza.blogspot.com/


Gisteren ernstig aan het borduren geweest. Bijna mijn hele voorraad hydrofiel luiers geborduurd en zelfs een deel gefotografeerd en op de webshop.

Dit zijn kleine doekjes en die gaan als setje weg.
Dit zijn de grote jongens en die mogen apart of  per set.

En gekleurd zijn ze ook erg leuk...

Nu maar hopen dat heel Nederland en daar buiten ze ook leuk vinden.
Zo, nu een kopje thee doen uit deze toepasselijke mok!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten