woensdag 28 maart 2012

Do it in English

Wat een klus ben ik nu weer begonnen! Ik ben mijn blog in het Engels aan het vertalen! Het is toch wel leuk als mijn Engelse vrienden mee kunnen genieten van mijn belevenissen en projecten. Ik ben helemaal aan het begin begonnen en elke dag heb ik mezelf voorgenomen een paar berichten te vertalen. Valt niet altijd mee om typisch Nederlandse dingen te vertalen, maar ik denk dat het best aardig gaat lukken.

What have I started! I have started to translate my blog in English!. I thought it would be nice if my English relatives and friends can enjoy my life and projects. I have started with the first post and made a deal with myself to translate a few posts everyday. Sometimes it's hard to translate something typically Dutch, but I think it's going to be alright.

Ander klusje waar ik mee bezig was zal ik ook nog even laten zien:
I'll show you the other job I have been  working on:

Met dit borduurpatroon wilde ik al heel lang iets doen en dit is er van gekomen. Een leuk stoer tasje die uiteraard op mijn webshop te koop is.  This embroidery pattern has been on my wishlist for a long time. and this is the result. A cool little bag that is for sale in my webshop.
Is het nou de voor- of de achterkant?
Is this the front or the back?

Met mijn nieuwe prijstang ben ik alvast druk bezig om alles te prijzen voor de markt. Nu blijkt dat ik best veel spulletjes heb om te verkopen! Ik kijk er echt naar uit. De eerstvolgende markt is op 29 april in Oegstgeest in het winkelcentrum.
With my new price labeller I'm busy putting prices on everything for the marktet. It turns out that I have quite a lot of things to sell. I'm really looking forward to it. The next marktet is April, 29 in Oegstgeest at the shopping mall.


En deze twee schatjes ga ik ook verkopen.
And I will sell these two cuties too.

Jongste dochter heeft wel eens een aanval van iets creatiefs doen met stof. In een ouder bericht liet ik zien hoe ze een shirt en rok leuk oppimpte. Nu kwam ze weer met iets anders, een echt ontwerp voor een jurkje! En eigenlijk vond ik het zo leuk, dat moet gemaakt worden!
Youngest daughter sometimes feels very creative with fashion. In an older post I already showed how she pimped up a t-shirt and a skirt. Now she had been drawing a proper summer dress. I liked it so much that I think I'll make it for her.


Nu maar eerst de maat nemen en dan stofjes opzoeken. Leuk hoor, zo'n creatieve dochter.
Now measure the girl and find the right fabric. I love to have such a creative child.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten