maandag 11 januari 2021

Nieuw jaar!

 Pfoe, het is al weer elf dagen 2021. Ik ben de feestdagen heel goed doorgekomen, zojuist 23 flessen witte wijn en champagne naar de glasbak gebracht. Dat is dus alleen van in de Beatrix.  Vooral deze vriend werd heel erg gewaardeerd en natuurlijk ben ik er eentje vergeten weg te brengen!

Dit heerlijke wijntje kun je bij de Aldi kopen en lieve Maris en ik houden ervan. Dochters trouwens ook. Genoeg over drank, nu even aan de koffie en thee. Dat drinkt het lekkerst uit een fijne mok.

Van dochterlief kreeg ik deze prachtige mok. Hoe lief?!
Ze had voor de hele familie een toepasselijk exemplaar gemaakt (lees: laten maken)

Oh wat een leuk bruggetje weer: dit blog gaat over dingen die ik maak en dat ga ik dus laten zien.

Dit zijn de leren tasjes voor de buurman. 
Hier zijn de kleine tasjes vol met tangen en moersleutels in het grootste tasje gepropt.
De buurman wilde het grote tasje het liefst dubbelvouwen, maar dat gaat niet lukken, helaas. Misschien rekt de boel nog een beetje uit en kan hij het binnenkort wel dubbelvouwen.

Met lieve Maris het eerste project van het jaar meteen afgerond. Gejat van Minki Kim van YouTube.
De rechter is van mij. Gemaakt met stofjes uit de voorraad van lieve Maris.
Was zo leuk en eenvoudig om te doen. Soms is dat heerlijk om iets makkelijks te maken.
De bee-dames hebben er afgelopen donderdag ook één gemaakt.
Lieve Ellie neemt altijd een handig  stoffen bakje voor draadjes mee en dat heb ik ff nagemaakt. Ook heel simpel om te doen. Ik denk dat ik er een tutorial van ga maken. 
Die losse flappen aan de binnenkant bevallen me nog niet zo erg, dus daar ga ik eens over nadenken. Niet te lang. Nu eerst die tutorial maken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten