maandag 15 februari 2016

Teveel, teveel, teveel (teveel?)

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, letterlijk!
Afgelopen zaterdag weer een leuk blok gemaakt voor het Log Cabin Adventure:
Let niet op de kleuren, want die slaan natuurlijk nergens op. Maar het gaat ff om de techniek. Bijna helemaal goed gelukt op de laatste strook na, zul je altijd zien...
Ik ga er maar vanuit dat het voor het echie helemaal goed gaat. Deze keer ga ik alles netjes aftekenen zodat het allemaal heel strak wordt. Het vorige blok heb ik verschillende keren uit moeten halen omdat ik te lui was om te tekenen. (zie bericht van o.a. 19 januari jl)

Ik heb reuze zin om dit blok te gaan maken, maar ik loop ook 4 dagen achter bij de 365 challenge. En dan is ook de Splendid Sampler begonnen. Een mistery van 100 blokken van Pat Sloan en Jane Davidson.
En bij Podukt Pretties vond ik een schattig patroon...
Ik dacht alleen dat dit een mini quilt was, totdat ik goed ging lezen. Het ding is 77.5 x 77.5" 
Deze lapjes zouden wel geschikt kunnen zijn. Ik denk dat ik eerst maar een proefblok ga maken.
Of eerst bij komen met  de 365 challenge, of eerst de Log Cabin...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten