dinsdag 2 februari 2016

Batiks in de verkoop.

Vanmorgen vriend Hus naar Los Naaimachines gebracht. Nico wist ook niet wat deze storing nu zou kunnen veroorzaken en dat is dus echt angstig. Want als Nico het niet meer weet...
Nou ja, misschien valt het reuze mee en heb ik mijn vriend binnen no time weer thuis.
Het is wel een lege boel bij me.
Ik heb mezelf getroost met dit 'verlies' door een paar stofjes te kopen. Werkt altijd weer, haha!
Dit mooie setje in prachtige warme kleuren riep meteen naar me en een kleine jellyroll mocht ook mee naar huis. Een normale jelly roll heeft ongeveer 40 stroken en deze heeft er maar 24.
Ik kan niet wachten om deze roll uit te pakken en lekker stroken aan elkaar te naaien.
Inmiddels is de herring bone klaar. In het echt zitten er nog drie randen op, maar het idee lijkt me duidelijk.
Ik had bedacht dat er een lief stofje achter zou komen. Dit stofje had ik gekocht bij nicht Mariska op de markt. Tuurlijk veel te weinig! Ik zal het toch ooit wel eens gaan leren?
En ook niet een beetje te weinig, hè!
Misschien heeft lieve Mariska nog een stukkie voor me en anders leek me deze batik ook wel mooi. Nu vraag ik me alleen af of ik deze batik eerst zal wassen. Het zijn best donkere kleuren. Zo donker dat ik er zelfs over denk om de achterkant van de lap te gebruiken.
Guaranteed Dutch Wax staat er in de rand gedrukt. Best leuk om te zien. Ik heb het idee dat deze lap al best oud is.
Net als deze stapel andere batiks. Ik heb nooit iets gehad met batik. Sommige mensen zijn lyrisch over batiks in quilts. Ik vind het niks...
Dus deze hele stapel ga ik mooi verkopen. 
Kan ik weer een paar grote lappen kopen die wel passen achter mijn quilts...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten