dinsdag 13 januari 2015

Zo lekker op tijd voor kerst!

Eindelijk is mijn mooie kerstquilt af. Zo lekker op tijd voor volgende kerst ben ik nog nooit geweest, haha.
Maar hij is zo leuk geworden, ik zal hem zeker ophangen als het die tijd van het jaar is.


Ik vind het heerlijk om met de hand de boord er aan te zetten. Het was gewoon jammer dat het zo snel klaar was! 
De strikjes zitten ook op de kransen:



De slingers van de kerstballen heb ik nog een keer geborduurd met een iets donkerdere grijs en de gingerbread man heeft zijn knoopjes weer terug. Die had ik er even afgehaald tijdens het quilten.



Op de mok kun je wat van het quilten zien. Het zijn hulstblaadjes met besjes. Wel toepasselijk vond ik.

Zo, op naar het volgende project: The farmer's wife is al in de voorbereiding. Dat wordt nog lastig want alles is op de traditionele manier gemaakt. Dus met malletjes die je kunt printen en dan van plastic kunt maken. Maar gelukkig heb ik vriend scan 'n cut die dat allemaal voor mij mag doen. Of ik ga toch proberen uit te rekenen hoe ik een half square triangle maak...Het is een hele uitdaging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten