woensdag 27 februari 2013

Vakantie voorbij, weer aan het werk

Wat een heerlijke week hebben we gehad in ons appartement in Zwitserland! Het voelde helemaal als thuis en het kan alleen maar mooier worden. Fijn om zo'n plek te hebben. Vanavond maar weer eens op mijn knietjes :)

Maar dan gaat alles weer zijn gewone gangetje en als de was weggewerkt is moet er weer gewerkt worden. Gelukkig heb ik weer wat opdrachten dus aan de gang.
Voor de plaatselijke Oranjevereniging een  borduurklus: 11 fleecejasjes voor-en achterop borduren. Leuk om te doen maar best veel werk en lastig om de tekst achterop recht te krijgen. Het zijn zulke grote vesten!


 Het vosje is het symbool van het dorp.


Dat zal mooi staan op de laatste koninginnedag ooit.

Dan mag ik ook nog een tas voor iemand maken, altijd leuk. En ik heb nog een leuke tas in mijn hoofd waarvan het patroon al bijna klaar is.
Vakantie is leuk maar thuis is nog leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten