maandag 16 juli 2012

Weer helemaal blij!

De afgelopen week was niet de beste die ik ooit heb meegemaakt. en dan druk ik me heel voorzichtig uit. Waar het door kwam weet ik niet, maar ik heb helemaal niets uitgevoerd. Alleen maar op de bank gezeten met vriend iPad. Beetje stomme spelletjes doen, veel Facebooken en me vooral heel rot en zielig voelen!
Ik wilde echt niet in mijn fijne kamertje zitten. Alles vloog me aan. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me gewoon met rust liet en me zo nu en dan een koje koffie op de bank bracht. Lief hè.


Ik heb best wel pogingen gedaan om toch iets te maken, vermaken of afmaken. Geen succes,  het zat er niet in. Zo frustrerend en schuldgevoel opwekkend. Want het is wel vakantie en dan moet je toch leuke dingen doen met de kids? Of in ieder geval een beetje gezellig zijn.
Nou, die kids vermaken zich best. Lekker lui thuis of naar vrienden en vriendinnen. Dus helemaal niet nodig om me schuldig te voelen.

En vanochtend was het opeens over! Ik stapte mijn bed uit en kreeg meteen weer zin. Ik zou voor lieve Karin een tas maken en daar meteen maar mee begonnen.
Karin is helemaal gek van Michael Jackson, dus zijn initialen er op geborduurd. Het is dezelfde tas als voor lieve Sonja maar dan in een andere kleur en een ander plaatje erop.


En al snel was het een tas. Had ik alleen niet genoeg tassenband in voorraad, tuurlijk!
Niet erg, ga ik later verder.
De patchworktas wordt helemaal niets, voorlopig. Ik laat hem gewoon liggen en dan verzin ik vanzelf wel een keer iets leuks ermee.
Ik ben zo blij dat ik weer lekker aan het naaien ben. Stel je voor dat ik nooit meer zin zou krijgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten