maandag 30 juli 2012

Life goes on...

Hoe naar het ook is, het leven gaat weer verder. Je kunt ook niet de hele tijd verdrietig zijn, dat zou Willem vast niet gewild hebben.
Ik heb wel iets gedaan dat ik normaal gesproken misschien niet zo gauw zou doen. Maar nu weet ik dat je geen tijd moet verspillen aan wensen. Ik ga een opleiding leren tassen maken volgen! Vanaf september zit ik elke maandag in Arnhem. Daar gaan ze me alle kneepjes van het tassen maken bijbrengen. Het lijkt me geweldig om mooie technieken te leren en met leer om te gaan. Arnhem is best ver weg en de lessen zijn van 11.00 tot 18.00 uur, maar ik heb er zin in!
Natuurlijk laat ik al mijn kunstwerken hier zien.

Nu hebben we nog lekker lui vakantie. Morgen gaan we de Efteling onveilig maken en Bobbejaanland komt ook nog aan de beurt.

Dochterlief gaat deze week weer paardrijden en die wilde wel een mooi geborduurd t-shirt. Of ik dat ff kon maken. Nou, vooruit kom maar op.



Zo kan ze weer voor de dag komen op de manege.

Vorige week heeft mama Neeltje haar huis waar ze al meer dan 46 jaar in woont, gekocht. Best spannend voor zo'n oud lieverdje. Als grapje heb ik haar een nieuwe sleutelhanger gegeven.


Hopelijk woont ze nog heel lang in haar huisje. Haar eigen huisje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten