dinsdag 10 juli 2012

Dagje Ikea met de meiden

Wat hou ik toch van Ikea! Ze hebben er altijd wel iets leuks om mee te nemen. Ook ben je van plan het rustig aan te doen, die kar zit altijd vol! Geeft niks, het is gewoon een leuke winkel. En dan vooral het gedeelte met alle kleine artikelen want ik ben al voorzien van banken, keukens en verder groot spul.
Vandaag ging ik met lieve Lien, lieve Pien en lieve B naar Ikea. Pien gaat verhuizen en de cadeaubon die we haar gegeven hadden brandde in haar zak!
Op naar Amsterdam!
Voor Pien ga ik een zitzak bekleden voor haar dochters nieuwe kamer! Helemaal leuk met dit stofje. Ja, het lijkt een t-shirt maar het is een rol stof.
De overige buit had vooral met bakken te maken. Dat doe ik ook heel graag met de meiden. En eerlijk is eerlijk, bakvormen of andere bakspullen heb je nooit genoeg. Nou nog een beetje ruimte om die spullen allemaal weer op te bergen...
Vorige week twee stoere zakken gescoord om tassen van te maken. Bij Ikea een mooi voeringstofje gevonden. Past er helemaal goed bij!

Deze week eindelijk iets afgemaakt van een twee jaar oud stofje. Ooit op de stoffenmarkt gekocht samen met Marina. We zouden er een leuke jurk van maken. En wat wordt het dan uiteindelijk? Toch maar weer een broek. Hij zat vrij snel ik elkaar omdat ik dit model al vier keer gemaakt heb. Blijft leuk als je elke keer een ander stofje gebruikt.
En een update op de lapjesstof:
Het lijkt op een tas, met voering en al maar het is het nog niet. Dus daar ga ik nog even verder mee knoeien. En anders gooi ik de hele zooi achter in de kast en kijk het over een jaar weer eens aan! Alles op zijn tijd!
Oh, en dochterlief heeft weer kaartjes voor Justin Bieber! Gelukkig hoef ik deze keer niet met haar mee! Wat worden ze al groot :p

Voor Los Naaimachines in Leimuiden een nieuw bordje voor op de deur ontworpen. Het oude was een "klein beetje" verkleurd!
Dus als je binnenkort bij Los Naaimachines komt hang dit bordje aan de deur. Ik weet nog niet in wat voor stofje het wordt gemaakt maar het kan ik ieder geval weer een tijdje mee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten