woensdag 14 december 2011

Alles voor mijn kraampje

Het is meer dan een week geleden dat ik wat gepost heb, maar ik ben alleen maar aan het naaien en borduren geweest. Elke keer verzon ik weer wat anders om te maken en te verkopen in mijn kraampje morgen in Boskoop (in het zorgcentrum, Boezemlaan 4).
Daarnaast heb ik prijskaartjes, flyers, visitekaartjes en lijsten zitten maken en printen. Die printer draait overuren!

Hieronder een indruk van wat ik allemaal mee ga nemen.
Maar ik denk dat ik ik nu redelijk wat heb om mijn kraampje mee te vullen. Niet vergeten morgen dat er nog een doos met versiersels op de zolder staat. Maakt het wel zo leuk met een lampje en wat groen.
Het wordt een heel gesjouw morgen, ik heb namelijk bedacht dat vriend Hus ook meegaat. Wie weet wil iemand daar zijn handdoek geborduurd hebben. En stel je voor dat ik dan mijn machine niet bij me heb!

Tussen de bedrijven door heb ik ook nog een etui voor een klasgenoot van oudste dochter gemaakt. Hij vond de etui die ik eerder had gemaakt zo leuk en wilde er graag één voor zijn kleine zusje. Lief hè.
Nu ga ik nog ff verder met borduren want ik bedacht me net nog weer iets om mee te nemen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten