zaterdag 17 december 2011

Hoe het afliep op de Winterfair.

En toen was het donderdagmiddag rond 13.00 uur. Lieve man had nog voor wat zeilen gezorgd want de voorspellingen waren niet echt goed. Wat ben ik die lieverd dankbaar! Ook gooide hij nog een paar stoelen achterin, voor als het wat rustiger was.

Dit troffen we buiten aan, nadat ik me had ingeschreven.
Best aardig met die lichtjes en gezellig dakje... Zoals je kunt zien was het toen niet droog. Vol goede moed gingen lieve man en ik het kraampje aankleden. Hij met zeilen, ik met mijn spulletjes. Al snel kwam ook lieve vriendin Marina.
Tja, wat kan ik er verder over zeggen. Het is niet meer droog geworden en binnen was het heel gezellig met muziek en warmte.
Wij stonden buiten in de walm van hardhout dat in een vuurkorf werd gegooid. Met mensen die langsrenden naar binnen, zonder een blik op de kraam te werpen.
Het werd steeds erger en daarmee lachwekkender! Rond 17.00 uur kwam lieve man weer om ons te verlossen. Terwijl het feest eigenlijk tot 18.00 zou duren!
Al met al was het geen succes, maar de ervaring was onbetaalbaar. en wat de voorbereiding betreft en hoe mijn kraampje erbij stond heb ik een heel goed gevoel. Zo goed zelfs dat ik volgend jaar vaker op een markt of braderie ga staan!

Nog ff wat liefs aan het eind. Gisteren kwam mijn baas van Los Naaimachines langs met een kerstpakket! Zo lief en ook heel erg lekkere dingen erin. Dank je wel Nico en Gerty!
En nu is het weer gewoon op mijn fijne kamertje spulletjes maken en proberen via www.ivsywebshop.nl te verkopen. Gaat denk niet meer lukken met die kerstballen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten