zaterdag 8 oktober 2011

Project klaar en project begonnen

Zo, alle zakjes voor Halloween zijn klaar. Het feest mag beginnen!
In totaal heb ik er 35 gemaakt, ik hoop dat ik er nu genoeg heb.

Best leuk zo met een wollen draadje erdoor en verder niet afgewerkt. Want als het er netjes uit zou zien, zou het niet bij de donkere kant van Halloween passen.

En toen kreeg ik een  mailtje met foto van lieve vriendin Bar. Ze had een leuk soort deurgordijn gezien in een winkel. Zoiets wilde ze wel voor het raam van haar dochter. Probleem was dat ze dan wel 4 van die gordijnen nodig had en dat zou een vermogen gaan kosten... Je voelt hem al aankomen:
Of ik niet wat soortgelijks kan maken?

Tuurlijk! Dat kan ik wel en met frisse moet begonnen met stofjes zoeken. Roze, wit en groen was het verzoek. Dan is het toch fijn om een voorraadje te hebben, ik kon meteen beginnen met knippen.
Die roze ruitjesstof links op de foto is van twee bloesjes van Bars dochter en haar zusje. Die kunnen ze niet meer aan en qua kleur passen ze helemaal bij de rest van de lapjes :)
Nu moeten die stofjes verknipt worden tot hartjes. Véél hartjes.
Ik ben nu denk ik op de helft...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten