woensdag 12 oktober 2011

Gehacked!!!!

Wat zit er voor lol in om het password van iemand anders e-mail adres uit te vogelen en dan vervolgens met dat e-mail adres allemaal zooi te verspreiden?
Ik weet het niet maar het zijn zielepoten die geen leven hebben die zoiets flikken. Je begrijpt het al, mijn hotmail accounts (!) zijn gehacked. En al mijn contacten zijn weer eens getracteerd op rotzooi in hun inbox. En vervolgens vragen een aantal van die contacten waarom ik mailtjes in het Engels stuur...
Grr ik ben zo boos. Geweldige uitvinding dat internet, maar als het niet goed werkt of zulke dingen gebeuren ben ik er helemaal klaar mee. Het moet gewoon werken!

Over werken gesproken, ik ben lekker aan het werk aan het hartjes gordijn. Een paar hartjes heb ik met de naaimachine geborduurd om het iets op te leuken. Nu in de naaifase aangekomen. En het wordt echt leuk!
Dit is de speld fase.
Nu nog maar zo'n 90 stuks te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten