woensdag 31 augustus 2011

Weer thuis!

Ben even weg geweest. Afgelopen maandag en dinsdag samen met manlief naar Zwitserland geweest. Ja, dat was wat je noemt een bliksembezoek. Hoewel geen bliksem daar, maar heerlijk zomerweer. Zo leuk om mijn lieve nichtje ook weer te zien.
En het eerste wat ik thuis deed was mijn boerderijtje checken! Erg he!
Maar vandaag weer goed bezig geweest.
Voor de cutwork workshop een nieuw probeersel gedaan met harde vilt. Het ziet er wel aardig uit maar het moet leuker. Nog maar even doorproberen (is dat een woord?)

Wat wel helemaal naar mijn zin is een nieuw kruissteek patroon dat ik ontworpen heb voor wol.
Wat zitten er toch een mogelijkheden in die software. En vriend Hus borduurt het allemaal gewoon lekker uit. Het ziet er lekker retro uit en dat is precies wat ik wilde bereiken. Binnenkort even naar de winkel om nog meer kleuren in wol te halen.
Eigenlijk moet je met dit garen een beest borduren en dan met een soort staalborstel kammen zodat het helemaal pluizig wordt. Ook leuk, maar nu even niet.

En ik heb weer een leuk boek! Kerstballen breien! Hoe briljant is dat? En zo lekker op tijd!
Binnenkort meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten