maandag 1 augustus 2011

Feessie!

Aanstaande zaterdag heb ik een feest met als thema bruiloft of zo iets. Mijn broer wil niet trouwen maar zijn lieve vriendin wil wel een keer in een mooie witte jurk. Dus dat gaan we zaterdag vieren en de gasten moeten zich een beetje naar dat thema kleden. Nou die bruidsjurk van mij pas ik net niet meer na 3 kinderen en 16 jaar verder dus ik moest wat anders verzinnen. Dan maar helemaal tegendraads dacht ik.
Dus bij www.urbanthreads.com een leuk patroon besteld en op een t-shirt geborduurd.


en een close-up,


Nou, toch helemaal in het thema. Ik heb nog tule om een sluier te maken  en een outfit is niet compleet zonder een goede tas!


Om met Spongebob te spreken: 'k ben er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten