dinsdag 11 augustus 2020

Nog een paar tasjes

 In mijn vorige post heb ik geprobeerd alle tasje te laten zien die ik in de afgelopen 3 jaar heb gemaakt. Helaas maak ik niet altijd overal foto's van en heb ik een geheugen als een zeef, maar ik de archieven vond ik nog wat om te laten zien.

Deze tas heet de Simply chic Carryall en is ontworpen door Michelle's Design. Geen idee of je dat patroon nog kunt krijgen.
Dit is dus de eerste uitvoering ervan. De volgende staat in mijn vorige post (ja niet handig qua volgorde maar who cares?)
Ik heb bij deze een paspel rondom gedaan
Hier ook handige doorzichtige zakken. Gewoon van tafelzeil bij de Hubo.
Allemaal spulletjes om met de hand een quilt in elkaar te zetten.
Toen ik nog naar de Bee in Woerden ging was het een superhandige tas om mee te nemen.
Dit tasje heb ik inmiddels 6 keer gemaakt. Dit stofje was over eigenlijk een dubbelzijdige deken met aan één kant deze slangen narigheid en aan de andere kant lekker zacht effen zwart. Van die effen kant heb ik een kussen voor lieve Willemijn gemaakt en van de andere kant dit tasje voor lieve Lien, die houdt wel van een glimmertje ;)
Met de dochter van lieve Lien heb ik vorig jaar deze tasjes gemaakt. Die waren heel populair op YouTube en werden voor belachelijke prijzen aangeboden. Dat konden wij samen beter!
Zulke handige tasjes zijn altijd een aanwinst. Ook kon ik op deze manier verschillende verstevigingen uitproberen. Je hebt Decovil, H630 of H640 en ongetwijfeld nog veel meer van die zooi maar dit gebruik ik het meest.
Oh, deze is zo leuk. Samen met lieve Maris gemaakt op een donderdagavond. We hadden daarna zelfs nog tijd voor een wijntje!
Doordat ik hem van tafelzeil heb gemaakt blijft hij goed staan. Lieve Maris had hem van skai gemaakt en was daardoor niet zo stevig. Maar er past precies een tissue doos in dus het probleem (als dat er al was) verdween meteen. Hij sluit met Kam Snaps.

Nu is het wachten op het band voor een rugzak die ik in opdracht mag maken. Foto's volgen, net als foto's van al de (hoop ik)  quilts die ik in de tussentijd heb gemaakt.

Dan nog een post over diverse dingen en dan ga ik weer recente dingen posten. Ik leef tenslotte NU!
💓

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten