maandag 2 juni 2014

Het lijkt wel een echt atelier!

Dit weekend hebben we de verjaardag gevierd van mijn lieve nichtje die drie jaar oud werd. Het tasje was op tijd af en viel goed in de smaak.

 Dit is het portemonneetje van allebei de kanten.

En dit is het tasje aan de achterkant.

Ik ben heel veel aan het borduren nu ik voor een voetbalteam hoodies mag borduren. 30 stuks van namen voorzien. Dat is best veel werk!
En overal liggen shirts en er staan twee machines bijna constant te draaien.

Van het weekend nog lieve Pien blij gemaakt met een nieuw tasje. Het leer ervoor had ik al heel lang geleden gekocht met het idee om er een buideltas mee te maken. En dat is goed gelukt.
Nu snel weer verder met de shirts.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten