woensdag 22 mei 2013

Vandaag is rood! De kleur van een muismat.

Niet echt vandaag want ik heb ze maandag gemaakt, maar het staat zo leuk als titel.
Rode muismatten en iPadhoezen heb ik gemaakt van rood materiaal met schuim aan de achterkant. Dit wordt ook veel gebruikt voor laptoptassen ed.
Het is heel leuk spul en het borduurt ook heel fijn. en dan krijg je dit na een volledige dag borduren.
 Mooie spreuk dit: Ik kwam, zag en overwon!
Op deze hoes een soort van zwaard met vleugels, ook prachtig!
 Henna handje en een  lief klein konijntje.







Vredesduif en weer die stoere spreuk.

Wie weet verkoop ik ze op de markt op 15 juni in Amsterdam op het Amstelveld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten