dinsdag 14 maart 2017

Zo jammer van de moeite!

Van de week zat ik door mijn uitgebreide verzameling borduurpatronen te bladeren. Dan kom ik altijd weer patronen tegen waarvan ik het bestaan niet wist, wat het wel heel leuk maakt om te bladeren.
In mijn mapje Windows (raampjes) kwam ik een OESD patroon tegen genaamd Visions of Spring.
Dat is leuk aangezien het heerlijk weer is. Het zou een paneel worden met een grote boom met daaromheen vogels en struiken.
Machine klaar gezet met allerlei mooie Aurifil kleurtjes.
In totaal bestaat het paneel uit 12 losse delen die je aan elkaar naait en dan met biasband ertussen zodat het echt lijkt alsof je door het raam kijkt...
Dit is de huidige verblijfplaats van die panelen en de rest van de stof.
Het borduurde vanaf het begin niet echt mooi. Twee keer naaldbreuk (!) en heel veel stropen van de draad. Maar stug doorgezet en tot paneel 9 gekomen.
Trekt hij een gat in de stof! 😳
Zo zou het er dus uit gaan zien.
Ik weet niet zeker waar het aan ligt, maar die stof is zeker oorzaak. Zo dun en teer, zo jammer!
Ik heb alles weggegooid nadat dat gat erin kwam, zo nijdig😡
Ik ga naar huis, lekker Tunisch haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten