vrijdag 10 februari 2017

Van je familie moet je het hebben, echt!!!

De afgelopen weken waren niet zo leuk, nadat een tante overleed en onze familie weer wat kleiner werd. Het heeft voordelen maar ook nadelen om zo'n grote familie te hebben...
Het verdriet over mijn lieve moesje kwam op volle sterkte terug en dus heb ik me ff rustig gehouden op de bank en in bed, thuis. Heel saai, maar ook noodzakelijk omdat mijn hoofd vol zat en mijn huid meteen reageerde en ik me bijna niet kon bewegen.
Maar genoeg geklaagd, doorgaan zou mijn lieve moesje zeggen!
Ik zal maar weer eens laten zien waar ik mee bezig ben geweest, uiteindelijk toch het uitgangspunt van mijn blog.
Bij 't Dreefhuys in België nieuwe linialen besteld. Ik heb gemerkt dat linialen van Creative Grids voor mij veel beter werken dan die van Omnigrid. Ik ga ze niet allemaal vervangen, dat zou een beetje gek zijn, maar met deze ben ik heel blij:
Ik heb een hele grote van 6 x 24 inch, een handige van 4,5 x 8,5 inch, één om blokken recht te maken van 6,5 x 6,5 inch en een kleintje van 3,5 x 3,5 inch.
Deze linialen hebben fijne dunne lijntjes,
en heel veel grip.
Maar ook weer niet te veel om niet te schuiven over de stof. kortom, voor mij ideaal. Dit bericht is niet gesponsord...
De 365 quilt challenge is natuurlijk al weer overnieuw begonnen maar ik zit inmiddels in september. Voor het eerst heb ik een blok weggegooid, het werd echt niks en ik vind het zo stom dat ik het ook niet overnieuw wilde maken.
Lijkt nergens op!!
Met lieve Petra heb ik een gezellig middag in Leiden gehad en daar heb je de winkel Meet & Make.
Daar wilde ik even neuzen en toen vond ik deze wax stof. Een beetje vettige stof die gebruikt wordt voor vooral wax coats, maar dus ook voor tassen. Ik ga er zeker een tas mee maken en waarschijnlijk ook een portemonnee.
Ik ben ook weer haakles aan het geven en dat is zo dankbaar. De cursisten zijn weer enthousiast en doen heel leuk mee. Deze heb al even geleden gemaakt maar nu pas in elkaar gezet. Was meer om garen op te maken en wat te doen te hebben dan dat ik het echt heel leuk vind. Maar zoals zo vaak: het maken is leuker dan het resultaat.
Vanmorgen ging ik met lieve Mariska stofjes kopen op de markt, maar we werden weer teleurgesteld. De kraam stond er niet! Dit is nu al de tweede keer en we gaan niet meer naar Waddinxveen. In plaats daarvan hebben we bedacht om naar de lapjesmarkt in Utrecht te gaan. Dit is al jaren een begrip op de zaterdagochtend. Ik heb er zin in!
Het is altijd leuk om met lieve Maris op pad te gaan want zij is zoooooo creatief! Net als de rest van haar familie. Zij hebben een superleuke webshop Gemaakt bij ons en omdat mijn zaakje is opgedoekt mag ik daar mijn spulletjes verkopen! Hoe lief is dat?! Dus houd mij en de webshop in de gaten!
Dit is ook weer niet gesponsord...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten